Min tid som ung pige i huset!
Efter Handelsskolen vidste jeg ikke rigtig hvad jeg ville, bare slappe lidt af inden det rigtige liv startede. Jeg søgte et job som ung pige i huset i Odense, så havde jeg også mulighed for at komme lidt hjemmefra. Det var en rigtig sød familie med to små børn, og jeg følte mig rigtig godt